06 September 2010

happy labor day


 
Hey - where ya going?

 
Must be a Labor Day Parade!
I didn't know I lived on a Parade Route!

Yummy breakfast on the veranda!

Now comes lunch!
Two kinds of pasta sauce

  
Home-made Tomato Sauce
This can and ground chuck + garlic 

Chicken Alfredo Sauce
This jar and one can chicken + garlic

 
and really good butter

 
Gluten- Free Bread - not too shabby!

Fried on the stove burner *bachelor* style!
That's why I'm single!

Never mind all that.... it was sooooo good!

Two "Yums" Up!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hope your Labor Day is (and was) great!

20 comments:

  1. We need to teach you some Cooking skills, with a capital C...Jars of sauce....Hmm

    ReplyDelete
  2. That would be cool having a parade go by for lunch. Looks like a good time to me. Cool bread grill swirls lol.

    ReplyDelete
  3. Allan, usually I eat right from the can!
    (*Hobo style* as it has been called)
    So I actually am improving!

    ReplyDelete
  4. So glad you are having a great day, I love this long weekend, the weather is perfect and lots of Sports happening......:-) Hugs

    ReplyDelete
  5. Looks like your having a fun day!

    ReplyDelete
  6. Yum. Looks good. I've done the same with tortillas on a stove burner. Love that burned goodness.

    True confession: I love Chef Boyardee with the little meatballs...right out of the can. Tsk!

    ReplyDelete
  7. Oooooh la la
    you've given me such a great idea
    spaghetti
    haven't made it in eons
    labor day labor
    trip to the store
    jar of sauce
    (yep me too)
    but add a bunch of veggies
    Oregon country beef
    and some Kielbasa
    gotta get goin...
    bye

    ReplyDelete
  8. Two yums up, lol. I think we should call this Un-labour day, cuz I haven't laboured very much today. Thanks for your e-mail. You are the best...to say the least.

    ReplyDelete
  9. I never thought about using Alfredo sauce, we will try that next week.

    ReplyDelete
  10. How cool you live on a parade route! I get hospital helicopters flying over. No, not close to the same.

    Two yums, huh? That's an endorsement. :D

    ReplyDelete
  11. Man I am so hungry...sipping on my water now.

    ReplyDelete
  12. Enjoyed the day in pictures, Anne, but I had a question. I don't understand the one carb label. What do they mean by "digestible carbs" and "protected carbs?"

    ReplyDelete
  13. The Bertolli Afredo sauce in a jar gets two yums up?? Hmm, will have to try that one.

    Yay for Dreamfields and parades. :-)
    Loretta
    =^..^=

    ReplyDelete
  14. You are so funny!!!!! A cook, you're not! ;) Even the toast looks bad! How did you ever get overweight cooking like that???? :)

    We had a Labour Day (correct spelling of course) parade in our community today too.

    ReplyDelete
  15. Well, ya know, here in Tejas, they fry everything on the burner.
    Bologna, tortillas, bread (with butter already on it)

    By the way, I served the toast
    in a coffee cup filled with melted butter.

    And of course Chef Boy-ar-dee right from the can.
    Cold. Like Tena said - a Texas staple!

    And I got heavy by eating with my good friends
    Jack (in the Box,)
    Wendy's (everyone knows it's Wendy's)
    And Mickey D!

    ReplyDelete
  16. I've never heard of protected carbs! I'll have to check it out.

    ReplyDelete
  17. hope you had a nice time with your friend!

    ReplyDelete
  18. Night Anne ...see ya tomorrow!

    ReplyDelete

I would love to hear from you!